განვიხილეთ "ვიუვერის" სასწავლო პროექტის დაგეგმვის გარკვეული დეტალები.
განვსაზღვრეთ პროექტის ამოანები და ჩამოვწერეთჩვენი პროექტის, რომელიც გადის მაღალ სააზროვნო უნარებზე და ასევე მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
შემდეგ "21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან" ამოვირჩიეთ ის უნარ-ჩვევები, რომლებზეც მორგებულია და რომლის განვითარებას გულისხმობს ჩვენი პროექტის გეგმის სტანდარტები ადა ინდიკატორები.
ბლუმის ტაქსონომიის სწავლის შედეგებს შევადარეთ ჩვენი გეგმის მისაღწევი შედეგები.
განვიხილეთ მიმართულების მომცემი საკვანძო კითხვები
- ზოგადი და თემატური კითხვა;
- თემაური ითხვა;
- შინაარსობრივი კითხვა
რომლებზეც ვიმუშავეთ სატრენინგო დღის მეორე ნახევარში.
No comments:
Post a Comment